WV prestaje sa proizvodnjom ovog kultnog modela u Evropi
Volkswagen je odlučio napraviti značajan zaokret u svojoj proizvodnoj strategiji, fokusirajući se na razvoj pristupačnijih električnih automobila, što je rezultiralo gašenjem proizvodnje legendarnog modela Polo u Europi. Ovaj mali automobil proizvodio se u španjolskoj tvornici u Pamploni od 1984. godine, no njemačka kompanija sada ima nove planove za taj pogon.
Volkswagen je najavio kako će od 2026. godine u Pamploni početi proizvodnja dva nova, manja i jeftinija modela električnih vozila. Oba modela bit će bazirana na platformi MEB, a inspiraciju za njih možemo pronaći u prošlogodišnjem konceptu ID.2all. Ovaj model je klasu ispod trenutnog ID.3 i njegova početna cijena trebala bi iznositi manje od 25 tisuća eura, čime VW planira privući širi krug kupaca.
Osim standardne verzije ID.2all, Volkswagen planira predstaviti i SUV varijantu ovog vozila, koja će biti nešto skuplja, ali će zadržati pristupačnost koja je ključna za uspjeh na europskom tržištu. Andreas Mindt, glavni dizajner VW-a, istaknuo je kako će proizvodna verzija ID.2all izgledati još atraktivnije od koncepta, uvodeći novi dizajnerski jezik kompanije.
Iako će Polo ostati dostupan na europskom tržištu, više se neće proizvoditi u Europi. Njegova proizvodnja seli se u Južnu Afriku, dok će u španjolskoj tvornici i dalje biti prisutni modeli T-Cross i Taigo.
Ova odluka dolazi usred promjena na tržištu električnih automobila, gdje kupci sve više preferiraju manja i pristupačnija vozila, a kineski proizvođači poput BYD-a, MG-a i Nia sve snažnije ulaze na europsko tržište s konkurentnim cijenama i naprednom tehnologijom. Volkswagen je svjestan ovih izazova i prilagođava svoju strategiju kako bi ostao relevantan u utrci za elektrifikaciju.