Domaćice su njihove proizvode čuvale kao suho zlato a danas su izgubili bitku - Tupperware proglasio bankrot
Američki brend Tupperware, poznat po svojim plastičnim posudama za hranu i piće, suočava se s teškom financijskom situacijom te je podnio zahtjev za bankrot. Ova kompanija, koja ima tradiciju dugu 78 godina, obavijestila je javnost da će tražiti sudsku dozvolu za prodaju brenda u nadi da će nastaviti s poslovanjem.
Unatoč naporima da unaprijede svoje proizvode i privuku mlađu generaciju potrošača, Tupperware nije uspio izdržati konkurenciju na tržištu. Tokom pandemije koronavirusa, kompanija je doživjela kratkoročni porast prodaje jer su mnogi ljudi kuhali kod kuće. Međutim, ubrzo nakon toga, prodaja je počela opadati, a dodatni izazovi poput rasta cijena sirovina, plata i troškova transporta dodatno su smanjili profit.
Prošle godine, kompanija je upozorila da bi mogla bankrotirati ukoliko ne osigura brzo nova financijska sredstva. Ove sedmice, vrijednost Tupperwareovih dionica pala je za čak 50 posto nakon što su objavili planove o mogućem bankrotu.
Dugogodišnji simbol domaćinstva
Tupperware je osnovao Earl Tupper 1946. godine, a njegovi proizvodi su u to vrijeme predstavljali revoluciju u očuvanju hrane. Korištenje plastike kao materijala za produženje svježine namirnica postalo je ključno u domaćinstvima, posebno u vremenu kada su frižideri bili preskupi za mnoge obitelji.
Prodavačica Brownie Wise bila je ključna za razvoj Tupperwareovog prodajnog modela, popularizirajući tzv. "Tupperware partyje", gdje su žene u svojim domovima prodavale proizvode prijateljicama i susjedama. Ovaj model prodaje omogućio je brendu da postane sinonim za svakodnevno domaćinstvo.
Tupperwareovi proizvodi danas su prisutni u 70 država širom svijeta, no uprkos tome, kompanija se suočava s ozbiljnim financijskim problemima. Izvršna direktorica Laurie Ann Goldman istaknula je da je "izazovno makroekonomsko okruženje posljednjih godina ozbiljno narušilo financijsku poziciju kompanije."