BOJKOT SE ISPLATI: Konzum u Hrvatskoj trajno snižava cijene 250 proizvoda
Konzum u Hrvatskoj je objavio da snižava cijene čak 250 domaćih proizvoda. Inače, Vlada Republike Hrvatske je najavila odluku o ograničenju cijena, ali Konzumova vijest o snižavanju cijena hrvatskih proizvoda ne odnosi se na vladinu odluku.
Inače, odluka Konzuma dolazi dan uoči najavljenog masovnog bojkota trgovina na koji je pozvala potrošačka platforma "Halo, inspektore", po uzoru na onaj koji se u ovoj zemlji dogodio prošlog petka. S druge strane, vlada je danas najavila da će listu proizvoda s ograničenim cijenama proširiti na 70.
Iz Konzuma navode da je riječ o "atraktivnim proizvodima hrvatskih proizvođača koji se redovito nalaze u košaricama većine Konzumovih kupaca".
Tako će se od subote, uz listu proizvoda čiju cijenu ograničava vlada, sniziti i zaključati cijene dodatnih 250 proizvoda i neće se mijenjati sve do 1. juna 2025, osim što mogu biti dodatno snižene.
- Prosječno sniženje iznosi oko 10 posto, a na pojedinim proizvodima i više od 30 posto. Konzum je u ovaj novi krug snižavanja i zaključavanja cijena uložio novih milion eura, navode u saopćenju.
- Razumijemo da su kupci zabrinutost zbog rasta cijena u cijelom lancu nabave prije svega usmjerili na maloprodaju jer im je to najvidljivije. Međutim, sigurni smo da Konzumovi kupci znaju koliko smo puta, osim podrške svim cjenovnim inicijativama Vlade RH, dodatno samoinicijativno snižavali i zaključavali cijene cijelog kontingenta proizvoda, a kako bismo im olakšali inflacijske pritiske.
U takve smo dodatne aktivnosti od 2022. godine do danas uložili gotovo 20 milijuna eura. Istovremeno smo s našim dobavljačima u stalnoj komunikaciji i zajedničkom radu i na održavanju prihvatljive razine cijena gdje god je to bilo moguće.
Pritom je Konzum jedini lanac koji ima svoju online maloprodaju pa su naše cijene transparentne i dostupne za provjeru i usporedbu u svakom trenutku. Nadamo se kako će i ostali sudionici na tržištu slijediti ovaj naš primjer, izjavio je Zoran Mitreski, predsjednik Uprave Konzuma.
Proizvodi čija se cijena snižava i zaključava su iz kategorija mliječnih i pekarskih proizvoda, smrznutih proizvoda, delikatesa, konzervirane hrane, pića, proizvoda za ličnu njegu i higijenu doma i drugih.