Uoči velike ORBIZ konferencije u Sarajevo: Ovo je najbolje vrijeme za promjene

Erna Šošević ORBIZ konferencija/
Erna Šošević: ORBIZ ima specifičan koncept
Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Treće izdanje ORBIZ konferencije održava se 12. i 13. decembra u Sarajevu i, kako su nam kazali organizatori, ove godine fokus stavlja na preduzetnike i preduzetnice te eksperte u raznim oblastima poslovanja koji imaju znanja primjenljiva u različitim industrijama i koji su napravili drugačije, hrabre i uspješne poslovne poteze.

Umrežavanje

- Ovakva praktična znanja nam, nažalost, nisu uvijek dostupna, s obzirom na to da naši govornici i govornice nisu osobe koje se često pojavljuju na konferencijama, što je posebna vrijednost naše platforme. Povjerenje koje nam je dato od naših govornika i govornica je dato iz razloga što ORBIZ konferencija prvenstveno edukuje poslovnu zajednicu, daje jasne smjernice kako napraviti konkretne poslovne poduhvate i sa vrhunskim umrežavanjem, a mi kao organizacijski tim se svake godine trudimo da to povjerenje i opravdamo, kazala nam je Erna Šošević, vlasnica kompanije Bizbook d. o. o, koja i organizuje ORBIZ konferenciju u saradnji sa Kensho Communications.

Konferencije kao što je ORBIZ pružaju najvažnije informacije i resurse za navigaciju kroz dinamične promjene domaćeg i regionalnog tržišta

Kako je istakla, najvažnije poruke koje će treće izdanje ORBIZ konferencije uputiti učesnicima su da je sada najbolje vrijeme za restrukturiranje mnogih procesa, odluka, a možda i saradnika.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

- Saznat ćemo da li je brending dovoljan za uspjeh, koje su to inovacije u marketingu koje donose prakse iz EU, koji su izazovi i prednosti uvoza radne snage, franšizni način poslovanja, razvoj održivih poslovnih rješenja u kojima prednjače poduzetnice, kako pripremiti kompaniju za prodaju, ali i kako propasti u tri koraka, te kako privatni sektor u BiH transformiše zdravstveni sistem. Također će kroz radionice biti naglašena važnost edukacije u sektorima cyber security, računovodstva i ljudskih resursa, a drugi dan će biti posvećen mladima, mentorstvu i investicijama za razvoj malih kompanija, istakla je Šošević.

image

Sa prošlogodišnje konferencije/Adin Pinjo

Učesnici konferencije su domaći preduzetnici i preduzetnice koji rade na razvoju svog poslovanja, ali i poslovni ljudi koji žele umrežavanjem pronaći nove klijente ili poslovne partnere.

- Govornici će uključivati brojne domaće i regionalne stručnjake, prof. dr. Rasima Jusufovića, direktora projekta ASA Bolnice kao keynote speakera, Ines Amitović, direktoricu Odjela za održivi razvoj i komunikacije ProCredit banke, Nerminu Kadrić, marketing menadžericu kompanije Alma Ras d. o. o, Sanelu Tunović, PR direktoricu kompanije Via Media, Slavka Simića, istaknutog ekonomistu, profesora i osnivača BROSS CO. d. o. o. i mnoga druga značajna ali skrivena imena iz svijeta poslovanja. Također, imamo dva gosta iz Hrvatske i Crne Gore, to su Juraj Čošić, suosnivač kompanija Fundus Sport & Fortis Labor i Vojin Rašković, osnivač kompanije ProfitApp International AD, koji nam donose nove poslovne trendove iz regije, naglasili su organizatori.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Oni su, također, apsolutno zadovoljni prošlogodišnjim izdanjem ORBIZ konferencije koje je nadmašilo sva njihova očekivanja, sa velikim brojem učesnika i pozitivnim povratnim informacijama.

Povratne informacije

- Očekujemo da će ovo izdanje biti još uspješnije i da će pružiti još više vrijednosti svim učesnicima i učesnicama. Naime, ORBIZ kao koncept je specifičan jer ga kreiraju povratne informacije preduzetnika i preduzetnica koji se suočavaju sa određenim izazovima i koje komuniciraju kroz poslovnu platformu Bizbook.ba, što je jako važno u današnjem svijetu gdje imamo previše nebitnih informacija. Stoga, ovakve platforme i konferencije su izuzetno važne za male preduzetnike i novoosnovane biznise jer nude priliku za ciljanu edukaciju, umrežavanje između kompanija i umrežavanje s ekspertima iz različitih oblasti, poručila je Šošević.

Nisu zanemarive prilike koje konferencije nude za promociju i predstavljanje novih biznisa pred većim brojem poduzetnika i poduzetnica

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Ona je istakla kako je vječni optimista, zbog čega smatra da je budućnost biznisa, posebno malih, u BiH i regionu veoma obećavajuća. Sa rastom e-commerce opcija, inovacijama u marketingu, prodaji i sve većom potrebom za održivim rješenjima, malim kompanijama se povećava i prilika za rast i uspjeh ukoliko prate šta tržište diktira.