"Prošetajte" s nama kroz Sajam bh. privrede: Od igle do automobila (nema lokomotive)

Sajam bosanskohercegovačke privrede - Centar Skenderija/Damir Deljo
Sarajevska Skenderija ugostila je bh. privrednike /Damir Deljo/OSLOBOđENJE
Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Pod motom Domaći proizvod u službi građana BiH u sarajevskom Centru Skenderija u četvrtak je otvoren 10. Sajam bosanskohercegovačke privrede. Sajam je prema riječima organizatora okupio oko 180 izlagača, a zvanično su ga otvorili zamjenik gradonačelnika Sarajeva Mirza Selimbegović i direktor Centra Skenderija Edison Pavlović.

- Sajam predstavlja priliku malim i srednjim preduzećima da predstave svoje proizvode i razvijaju vlastiti biznis, kazao je Pavlović.

image

/Damir Deljo

image

/Damir Deljo

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Dodao je kako je Sajam osmišljen kao platforma koja sadrži više aktivnosti, počevši od prodajno-izložbenih do različitih panela u smislu edukacije te projekata.

Na Sajmu se i ove godine predstavio veliki broj izlagača koji nude domaće, kvalitetne proizvode. Do 1. decembra svi posjetioci Sajma moći će vidjeti šta to mali bh. privrednici prave, proizvode ali i da kupe skoro sve što požele može se reći od igle do lokomotive, samo što lokomotive nema, ali tu su automobili.

image

Damir Deljo

image

/Damir Deljo

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Tu su i brojna udruženja koja prave domaće proizvode od voća i povrća, zimnicu, brojni kreativci sa ručnim radovima, mala, srednja ali i velika preduzeća koja je okupila Privredna komora FBiH i koja predstavljaju svoje najnovije proizvode.

Direktor Sektora za privredu i usluge Privredne komore FBiH Almin Mališević upravo je izdvojio projekat "Ja BiH naše" koji je Komora započela ove godine uz podršku Federalnog ministarstva razvoja, poduzetništva i obrta čiji je cilj evidentiranje i označavanje svih kvalitetnih bh. proizvoda i usluga.

image

/Damir Deljo

image

/Damir Deljo

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

- U godini smo koja je imala relativno loše bilanse kad govorimo o privredi, imali smo pad izvoza gotovo u svim sektorima i veoma je važno da sajamske aktivnosti okupljaju privrednike koji izlažu, kao i posjetitelje koji konzumiraju proizvode. Znači vrijeme sajmova nije prošlo i u digitalnoj eri bez B2B susreta ne može doći do nekog ozbiljnijeg razvoja privrede, rekao je Mališević.