Vrijeme ističe, niko ne mjeri gledanost

mjeriteljstvo foto.jpg/

mjeriteljstvo foto.jpg

Niko ne mjeri gledanost u BiH/ Ilustracija
Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Iako se iz medijske industrije konstantno apeluje da situacija u kojoj nema podataka gledanosti prouzrokuje nestabilnost u podjeli marketinškog kolača, i moguće povlačenje velikih oglašivača iz zemlje, stanje se i dalje ne mijenja.

Nermina Kelić, predsjednica Udruženja medijske industrije BiH, kaže da je potrebna hitna reakcija, “jer smo dugo radili na tome da ispunimo minimum kriterija kako bismo išli u skladu sa razvojem globalne industrije oglašavanja”.

Sud BiH, iako je traženo, nije van snage stavio rješenja Instituta na čijem je čelu SNSD-ova Milica Ristović-Krstić, koja su dijelom dovela do trenutne situacije. Za opoziciju i medije koji nisu bliski vlasti u RS-u radi se o jasnom i smišljenom planu preuzimanja tržišta. Vlasnik BN televizije Vlado Trišić kaže da Institut radi po nalogu porodice Dodik, čiji je cilj da preko licenciranog preduzeća uvede porodično mjerenje gledanosti u korist porodičnih televizija.

“To je vrlo osmišljen plan privatizacije ne samo u Republici Srpskoj nego lagani ulazak i na cijelu teritoriju BiH”, rekao je Trišić. D. O.