Spajanje Krajine sa Sarajevom se ne zaboravlja u kampanji - "Rade se manje dionice, to je skup projekat"

Grmeč, prosječno stanje putne komunikacije kroz USK ka Sarajevu/
Grmeč: Prosječno stanje putne komunikacije kroz USK prema Sarajevu
Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Relacija Sarajevo - Bihać jedna je od najdužih u Bosni i Hercegovini, ali posljednjih nekoliko godina vrijeme je čak i skraćeno izgradnjom treće saobraćajne trake na prevojima Lanište kod Ključa i Ripač kod Bihaća.

Jedan po jedan projekat skraćuju rastojanje i polako spajaju Krajinu sa centrom države, a među takvima je zasigurno i izgradnja brze ceste Lašva - Nević Polje u dužini od nepunih pet kilometara koja je trenutno u toku.

Manje dionice

Vrijednost radova iznosi 74,9 miliona KM finansiranih iz namjenskih sredstava budžeta Federacije, a cesta je planirana u dužini od 23 kilometra.

Ipak, trebaće mnogo godina da se i Krajina pripoji brzoj cesti.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Službene delegacije, po zakonu, koriste rotacije i blinkere, ali to nije rješenje za spajanja Krajine sa glavnim gradom države

- Ne odustaje se od brze ceste Sarajevo - Bihać, samo što se rade manje dionice, ali kao i sve što se počne raditi, i ovo se mora dočekati zlonamjernom kritikom. Moramo imati u vidu da je to dugotrajan i skup projekat, ali ja vjerujem u njega, kazao nam je poslanik u Skupštini USK-a Šuhret Fazlić, bivši gradonačelnik Bihaća, koji je bio među najglasnijim zagovornicima spajanja USK-a sa Sarajevom.

Na početku ove izborne kampanje, koju je ministar vanjskih poslova BiH i predsjednik Naroda i pravde Elmedin Konaković započeo iz Bihaća, bilo je riječi o tome kako službene delegacije iz Sarajeva brže stignu u Bihać zbog upotrebe rotacija i nepridržavanja saobraćajnih ograničenja koja važe za sve građane. Premda je njegova izjava istinita, za sve bivše i buduće delegacije na putu, izjava je kontekstualno bila idealna za kritike koje su nastale u medijima. Konaković je kasnije objasnio da su u Krajinu ipak doputovali rentanim vozilima.

image

Šuhret Fazlić: Projekat je skup i dugotrajan/Anadolija

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

- U putnu infrastrukturu u Krajini izdvajamo više sredstava nego je ikad iko izdvajao jer je taj ponosni i najljepši dio naše zemlje godinama nepravedno zanemaren, pravdao se Konaković.

Brza cesta

Najznačajniji cestovni projekat za USK, a koji je trenutno aktualan, jeste brza cesta koja će spajati unutrašnjost Kantona.

- Brza cesta Bosanska Krupa, Cazin, Velika Kladuša je već u fazi izrade projektne dokumentacije i izgledno je da se počne raditi ako ne ove, onda već iduće godine. Od Ripča će se ići obilaznicom ka Bihaću i gore na Vrstu, spojeni su projekti Autocesta Federacije tako da se te dionice poklapaju, kazao nam je Šuhret Fazlić.

Vlada Federacije BiH je prošle godine, na prijedlog Federalnog ministarstva prometa i komunikacija, usvojila program utroška sredstava “Kapitalni transferi javnim preduzećima - Transfer za izgradnju autocesta, brzih cesta, magistralnih i drugih cesta”, čime su planirana sredstva od 9.000.000 KM za izgradnju brze ceste Bihać - Cazin -Kladuša - Republika Hrvatska, dionica Bihać - Cazin, poddionica Kamenica - Bisovac u dužini od sedam kilometara.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja