Reakcije na naše priče o mjerenju gledanosti: Direktorica Instituta za mjeriteljstvo ne govori istinu
Mjesecima traje Vakum u kojem niko na adekvatan način ne mjeri gledanost TV stanica u Bosni i Hercegovini. Nakon naših objavljenih priča stižu reakcije.
Nakon izjave koju je direktorica Instituta za mjeriteljstvo BiH Milica Ristović Krstić dala za O kanal, reagirali su iz Kompanije Audience Measurement. Tvrde da direktorica ne govori istinu.
- Možda i nije bilo potrebe da dođe do vakuuma, sad iz ove perspektive gledajući. Najveći problemi su i nastali kada je došlo do vakuuma. Ali smo u tom trenutku procijenili da bi vakum bio najpoticajniji da neko što prije uđe u proceduru nabavke novih mjerila, kazala je Milica Ristović Krstić.
Nakon ove izjave direktorice Instituta za mjeriteljstvo BiH emitirane u našem programu na O kanalu, reagirali su iz firme Audience Measurement. Firme koja je prije promjene pravilnika u institutu o modernizaciji opreme za mjerenje gledanosti TV stanica vršila mjerenje. Tvrde da navod direktorice da je u datom trenutku Vakum bio najpoticajniji nije istinit:
- Po izjavi direktorice IMBIH u datom momentu, dakle u maju 2024 godine kada je oduzeto odobrenje tipa kompaniji Audience Measurement d.o.o.,
nije bilo pokrenutog postupka za izdavanja odobrenja tipa bilo kojoj kompaniji. Prema dokumentu Inspektorata ministarstva pravde BiH vidljivo je da je See Media Research d.o.o. još u mjesecu aprilu 2024 godine pokrenula postupak za odobrenje tipa.
Dakle, iako je prema direktorici Instituta u petom mjesecu vakum trebao biti poticaj za kompanije da daju svoje ponude za posao mjerenja gledanosti, prema nalazima inspektorata za kompaniju SEE MEDIA već je bio pripremljen teren mjesec ranije. Podsjećamo, kompanija SEE MEDIA dovodi u vezu s porodicom Dodik, dok je direktorica Instituta kadar SNSD-a.
- Apsolutno nemam nikakve relacije niti sa gospodinom Igorom, niti sa gospodinom Miloradom koga sam upoznala u Atini kad sam bila ambasadorka, dodala je Ristović Krstić.
Već pet mjeseci na adekvatan način niko ne mjeri gledanost TV stanica u BiH. Kao uzorak za djeljenje marketinga TV stanicama služe podaci iz prošlosti koji ne pokazuju realnu sliku. Odgovora na pitanje kada će neko početi raditi mjerenje ključno za podjelu novca od marketinga a time i osiguranja plata i doprinosa medijskim radnicima, još nema.