Lugavić tvrdi da je u Dom penzionera u Tuzli uloženo 500.000 KM: Treba još...
Predsjedavajuća Gradskog vijeća Tuzle Ana Pejić i gradonačelnik Zijad Lugavić održali su konferenciju za novinare nakon zajedničke sjednice kolegija gradonačelnika i kolegija Gradskog vijeća Tuzle, na kojoj su razmatrane odluke i zaključci vezani za situaciju u Domu penzionera Tuzla.
Ana Pejić je pojasnila da su na sjednici doneseni važni zaključci s ciljem otklanjanja dezinformacija u vezi s vlasništvom nad objektom. “S ciljem otklanjanja dezinformacija u vezi s vlasništvom nad objektom Doma penzionera Tuzla naglašavamo da je objekat javno dobro i da nema privatnog vlasništva”, istakla je Pejić. Dodala je da je Upravni odbor Javnog preduzeća Dom penzionera Tuzla na današnjoj sjednici prihvatio ostavku Mirsada Bakalovića i razriješio ga dužnosti direktora ustanove, te Jasminu Akeljić imenovao za vršiteljicu dužnosti direktorice do okončanja postupka imenovanja novog direktora.
Prema njenim riječima, gradonačelnik i Gradsko vijeće Tuzla donijeli su zaključak da će iz budžeta osigurati dodatna sredstva radi otklanjanja posljedica požara, normalizacije stanja i unapređenja uslova boravka u ustanovi. “To će biti urađeno po dobijenoj informaciji od Javne ustanove o potrebnim finansijskim sredstvima za renoviranje objekta. Sačinit će se plan i program s ciljem realizacije ovih aktivnosti”, kazala je Pejić.
Također je naglasila da će, po objavi rezultata istrage Tužilaštva Tuzlanskog kantona o uzrocima požara, gradonačelnik i Gradsko vijeće, ukoliko se pokaže osnovana sumnja o bilo čijoj odgovornosti, “zatražiti poduzimanje aktivnosti za odgovornost bilo koje osobe za koju se pokazala osnovana sumnja za ovaj događaj”.
Nakon predsjedavajuće Pejić, medijima se obratio gradonačelnik Zijad Lugavić. “Sve aktivnosti u prethodnim danima su bile fokusirane da se zbrinemo o korisnicima usluga Doma penzionera i stavimo na raspolaganje porodicama poginulih. Napravili smo radna tijela koja će obići porodice i izraziti im saučešće i staviti se na raspolaganje”, rekao je Lugavić.
Dodao je da će Grad Tuzla snositi sve troškove sahrana i dženaza. “Treća odluka se odnosila na to da se zajedno sa domom zdravlja od 5. novembra ujutru formira tim s psiholozima koji se stavljaju na raspolaganje svim porodicama poginulih i porodicama korisnika usluga. Dogovorili smo i da tim porodične medicine obiđe sve korisnike usluga i ustanovi koje lijekove koriste kako bi im se omogućili jer je apoteka bila na šestom spratu i do nje se ne može doći zbog uviđaja. Imamo punu kooperaciju s gradskim apotekama i domom zdravlja”, naveo je.
Lugavić je pojasnio da je imenovano i dodatno radno tijelo koje čine doktor, socijalni radnik te uposlenici doma penzionera i gradske uprave. “Obišli su sve korisnike i ocijenili da trenutno u ovom momentu nema potrebe za dodatnim kapacitetima”, rekao je.
Govoreći o obnovi objekta, gradonačelnik je istakao da je formirano još jedno radno tijelo koje čine građevinski stručnjaci, zaduženi za procjenu štete i potreba za sanacijom. “Time ćemo unaprijediti kvalitet ovog objekta. Gradska uprava je uložila u Dom penzionera 528.000 KM za kapitalna ulaganja od 2020. do 2025. godine, a najveća ulaganja su bila 2022. i 2023. godine. Preko organizacije iz Njemačke je obezbjeđeno 30 bolničkih kreveta iz vlastitih sredstava Doma penzionera. Dakle, uloženo je preko 600.000 KM u proteklom periodu za unapređenje rada i samog objekta ove ustanove. Treba još dosta ulagati”, izjavio je Lugavić.
Na kraju je pojasnio i informacije koje su se pojavile u javnosti o humanitarnoj pomoći. “Broj za humanitarnu pomoć koji se našao u javnosti nije broj ispred Grada Tuzla. Mi ne sakupljamo nikakvu pomoć. Kad budemo završili projekat, preko budžeta i zvaničnih kanala ćemo pokušati obezbijediti sredstva”, kazao je gradonačelnik.