Bihać je bio tražen na sajmu u Londonu: Stranci se zasitili metropola i traže nova iskustva

Bihaćki štand, Englezi vole da putuju i traže nove destinacije/
Bihaćki štand, Englezi vole da putuju i traže nove destinacije/
Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Turistička zajednica Bihaća imala je zapažen nastup na sajmu World Travel Market - WTM London - vodećem globalnom događaju u industriji putovanja, zajedno sa mnogim drugim predstavnicima turističkog sektora BiH.

Podsjećamo, grad Bihać je tokom ove, kao i 2022. godine, bio uvršten u top 20 destinacija turističkog magazina Time Out, koji se štampa u Engleskoj, tako da je učešće Bišćana na sajmu u Londonu bio logičan nastavak njihovih nastojanja da osvoje ovo tržište. Kako nam je kazala direktorica Turističke zajednice Bihać Dijana Pečenković, Englezi su poznati po tome što vole da putuju i planiraju svoje odmore, a Grad Bihać u stanju je da odgovori na sve njihove potrebe.

- Već smo tri turoperatora usmjerili ka Bihaću, promišljamo o mogućnostima da iskoristimo potencijal NP-a Una i NP-a Plitvička jezera, a ostvarili smo kontakte i sa saradnicima koji će nam pomoći u kampanji za iduću sezonu. Mi smo na sajam i došli zato što nam se ove godine utrostručio broj gostiju iz Velike Britanije, pa smo htjeli da produbimo tu priču, da oni dožive prirodu i ruralni turizam. Mir koji žele pronaći na svom odmoru mi im možemo pružiti, a oni koji su već doživjeli takvo iskustvo, stičemo dojam da se žele pohvaliti i drugima kako su otkrili skriveni biser, ispričala nam je direktorica Pečenković.

Pored toga, naša zemlja i dalje je i među najjeftinijim opcijama za strane turiste, a sve što oni smatraju da im je neophodno za odmor i uzbudljivo putovanje, Bišćani su spremni ponuditi.

- Razgovarali smo sa mnogo zainteresovanih, oni već sad bilježe putovanja za iduću godinu, a tokom božićnih praznika rezervišu karte. Očekujemo da ćemo sljedeće sezone imati još veći broj posjeta, zaključila je Pečenković.