Otputovali smo u Milano, a kada su IQOS i Seletti odgovorili na pitanje „šta ako?“, grad je zadržao dah
Milano kroz objektiv
Brz, bučan i neodoljivo svoj. U Milano se ne dolazi, nego se uskače. Tako je, bez oklijevanja uskočilo i Oslobođenje. U srce Milana. Vikend smo započeli tamo gdje ovaj grad najglasnije priča o sebi - ispred Duoma.
Bijeli kamen i vitki tornjevi koji hvataju oblake. S krova se vidi cijeli Milano, a kad je nebo čisto i Alpe. A na trgu ispod: koraci, glasovi, golubovi, svirači hvataju ritam dana, a turisti u savršenom neredu traže svoj kadar. Sve bruji, sve diše, sve se kreće ali i u toj užurbanosti Milano ima stila.
Ovaj grad ne glumi eleganciju, on njome jednostavno diše. U Milanu moda, historija i italijanski šarm žive u savršenom skladu. Može djelovati poslovno i strogo, ali ovaj grad je poseban jer spaja kontraste- glamur i tradiciju, brzi tempo i italijanski dolce far niente.
A onda smo okusili grad kroz hranu. U Ristorante e Pizzeria Maruzzella osjećaj koji kaže- došli ste gdje treba. Opušteno i autentično. Miris svježe pečene pizze, blago svjetlo, fotografije na zidu.
U Milanu smo vidjeli koliko se daleko može stići kada vode radoznalost i želja za otkrivanjem. Grad je bio ispunjen energijom, kreativnošću i pulsirajućim ritmom inovacije.
IQOS Curious X i Seletti Sensorium Worlds okupili su umjetnike, dizajnere i zaljubljenike u estetiku iz više od četrdeset zemalja.
Svaki detalj, od svjetlosnih instalacija do zvučnih pejzaža, pričao je priču o radoznalosti, hrabrosti i kreativnoj slobodi. Sve je bilo osmišljeno da oduševi, inspiriše i ostavi neizbrisiv utisak.
U prostoru Hangar Pirelli Bicocca, večer je zračila duhom limitirane IQOS x Seletti kolekcije. Hrabrost se vidjela u svakom detalju, sloboda u svakoj liniji, a estetika je provocirala i inspirisala. Uređaji nose prepoznatljiv Seletti potpis: neustrašiv, zaigran i promišljen.
- Kreativni proces bio je pun entuzijazma i ideja. Rad sa umjetnicima iz cijelog svijeta pokazao je koliko je dizajn univerzalan jezik, istakao je Stefano Seletti, kreativni direktor istoimenog italijanskog brenda, čiji potpis je sinonim za neobično i smjelo.
Zašto baš Seletti? Odgovor leži u zajedničkoj filozofiji. IQOS vjeruje u moć radoznalosti koja otvara nove horizonte i stvara neočekivano. Seletti vjeruje da dizajn mora izazvati emociju i da sve počinje iz radoznalosti. Kada se umjetnost i tehnologija spoje, zajedno kreiraju snažnije priče, a neočekivane saradnje rađaju najkreativnija rješenja. Spoj ovih snaga hrani maštu, potiče radoznalost i vodi ka otkrivanju nepoznatog.
- Radoznalost je unutrašnja snaga koja nas tjera da se krećemo naprijed i podstiče pozitivne promjene. Ona nas inspiriše da tražimo nove perspektive i pomjeramo granice poznatog, istakao je na događaju Stefano Volpetti, predsjednik odjeljenja za smoke-free proizvode i glavni potrošački direktor kompanije Philip Morris International.
Ova večer je pokazala da će budućnost izgledati onako kako je zamišljaju oni koji se usuđuju postaviti pitanje "šta ako?" i odgovoriti na njega.
*IQOS nije proizvod bez rizika i sadrži nikotin koji izaziva zavisnost. Samo za punoljetne.