Sara Vojičić: Svestranost me znala koštati, odlučila sam biti blaga prema sebi - Opet Laka
Iz doma u kojem je rock’n’roll bio svakodnevnica, Sara Vojičić je krenula putem koji niko nije mogao do kraja predvidjeti - od klasične muzike i violine, preko simfonijskog metala, do mjuzikla u kojem je danas jedno od najprepoznatljivijih mladih lica savremene scene. U novu epizodu podcasta Opet Laka stiže umjetnica koja svoje naslijeđe vidi kao polazište, a ne kao odrednicu.
Kćerka Mladena Vojičića Tife, rock ikone Bijelog dugmeta, prve umjetničke korake napravila je kroz balet, a ubrzo zatim sanjala je da postane glumica ili jazz pjevačica. Put je dalje odveo u svijet klasične muzike u koji je uplovila uz violinu koju je svirala, a zatim je taj zvonki instrument zamijenila onim koji nosi u sebi - glasom, a s tim izborom počela je graditi identitet koji nije vezan za prezime, nego za ono što sama može dokazati.
Ipak, teret prezimena nikada nisu bile povlastice, štaviše, nerijetko je bila tema tuđih pretpostavki.
- Ljudi bi mogli biti u fazonu “Lako je tebi kad ti je Tifa tata.”. Možda bi sve i moglo biti lakše da sam se nekad okoristila, ali nisam i, hvala Bogu, nikad neću. Svakako da sam ponosna što mi je tata to što jeste, ali za mene je to uvijek bio posao kao i svaki drugi - nekome je otac zubar, meni je tata je pjevač. Ja sam išla s mamom i s njim po koncertima, znala sam zaspati pored zvučnika… To je nešto što bi za današnje roditelje vjerovatno bilo strašno, ali tada nisu bile moderne ove slušalice što sada djeci stavljaju, bilo je po starinski, uz osmijeh je ispričala Sara.
Danas je slobodna umjetnica - pjevačica, glumica, tekstopisac i izvođačica sa vlastitim, precizno izbrušenim scenskim identitetom, naročito u muzičkom teatru. U Sarajevu je igrala u mjuziklima “Kosa”, “Oliver”, kabaretskom koncertu “Ženske priče” i projektu “At the Ballet”, a njen regionalni iskorak počinje u Zagrebu gdje dobija ulogu Eponine u Komedijinom mjuziklu “Jadnici”, jednom od najzahtjevnijih naslova svjetskog mjuzikl-repertoara.
- Znala sam se šaliti kada je krenula priča sa “Jadnicima”, govorila sam: “Šta Cameron Mackintosh zna ko je meni tata?” jer Cameron Mackintosh nas je morao odobriti sve, tako da mislim da sam do sada dovoljno pokazala da ipak samostalno gradim svoj put, kazala je.
Nakon “Jadnika” uslijedila i uloga u “Sixu”, globalnom hitu o ženama Henrika VIII, u kojem tumači Catherine Parr, posljednju kraljevu suprugu, čime Sara dodatno učvršćuje status mlade umjetnice i potvrđuje da pripada velikim, licenciranim produkcijama. Paralelno sa teatrom, frontmenka je simfonijskog metal benda Dolia. Član je postala još u srednjoškolskim danima - prvo za violinom, a zatim i za mikrofonom, gdje je postala zaštitni glas benda.
Ali, iza scenskog sjaja, kao i u svakome od nas, stoje i lične borbe.
- Svestranost me koštala nekih stvari, vidjećemo koliko ću dugo moći tako. Autorski rad mi je prioritet zato što je to neka moja potreba da se izrazim i ja stvarno padnem u depresiju kada ne pjevam, to je nevjerovatno - baš prava, prava depra, ali čim nešto kreiram i čim razmišljam o nečemu što trebam da kreiram, ja sam okej i budem dobro, tako da mi je to prioritet. Ali, eto, svašta nešto se izdešavalo, morala sam malo i da usporim, preživjela sam i manji burnout, koji je zaista nešto što je stvaran problem, nije nikakvo pretjerivanje, tako da sam odlučila da budem malo više easy prema sebi i da mao bolje raspoređujem neke stvari, iskrena je Sara.
Cijeli razgovor slušajte i gledajte na www.oslobodjenje.ba te na svim platformama: YouTube, Apple Podcasts, YouTube Audio, Deezer, Spotify, Podcast Index, Amazon Music, TuneIn + Alexa, Podcast Addict, Podchaser, Pocket Casts, Listen Notes i Player FM.
Prethodnu epizodu podcasta Opet Laka u kojoj je gošća bila Hristina Popović, možete gledati OVDJE.