Dođoh, vidjeh, sačuvah - Oslobođenje grupacija odlučila pokrenuti sređivanje Bentbaše

Oslobođenje grupacija - Bentbaša<br>/

Oslobođenje grupacija - Bentbaša
/

Oslobođenje grupacija - Bentbaša /
Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Oslobođenje medijska grupacija u saradnji sa Kantonalnom javnom ustanovom za zaštićena prirodna područja i drugim partnerima, počeli su finalnu realizaciju projekta kojim je promijenjen i osvježen izgled Bentbaše. Konkretno, zasukali su rukave i dali novi izgled klupama i šadrvanima.

Pod sloganom "Dođoh, vidjeh, sačuvah" i "Svi na Bentbašu", predstavnici Oslobođenja grupacije uz partnere svojim primjerom su pokazali kako učestvovati u zaštiti prirode. Odlučili su pokrenuti sređivanje Bentbaše.

- Ajde idemo napraviti projekat i probati sa našim klijentima sa kojima smo radili probali napraviti neku priču da dio po dio uradimo, da zamjenimo sav taj mobilijar i evo ovo je prva faza, uspješno je realizovana, rekla je Aida Kovač, rukovodilac marketinga Oslobođenje servisa

- Mi kao grupacija nastojimo da što više ovakvih i sličnih akcija radimo tokom godine.ovo je jedna u nizu koju planiramo raditi i mislim da ne samo medijske kuće več generalno kompanije u BiH moraju sbvaka na svoj način da dioprinese očuvanju prirodnih tekovina, izjavio je Zlatko Kljajić, direktor Oslobođenje servisa.

Uz Oslobođenje učestvovali su i poslovni klijenti koji inače podržavaju društveno korisne događaje.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

- Kompanija Mistral kao društveno odgovorna kompanija podržava inicjative koje imaju koristi za društvenu zajednicu i podržala je inicijativu Dođoh, vidjeh, sačuvah, koja ima za cilj da održi šetalište na Bentbaši i da ga uljepša za generacije koje dolaze i da skrenemo pažnju da čuvammo prirodu i okolinu, rekao je Aleksandra Kuljanjin, Community Manager-Mistral.

- Ovaj događaj je usmjeren ka zaštiti prirode i zađtite okoliša u kojem se nalazimo. Mi smo trenutno na zaštićenom području Bentbaša unutar Kantona Sarajeva i ovakvi projekti dsu dobro došliu smislu da svaka kompanija se nama obrati da im damo smjernice kako sačuvati prirodu, kazala je Denisa Dedić, predstavnica KJU za zaštićena prirodna područja.

Ovim društveno odgovornim projektom, zajedno sa svim partnerima cilj je potaknuti ljude na preuzimanje odgovornosti za nesavjesne postupke prema prirodi koja nas okružuje, a naročito prema zaštićenim područjima

-  Da mi kao medijska grupacija provbamo nekako podržati sve ovo. Naša poruka dođoh vidjeh, sačuvah, zapravo je poruka svim građanima sarajeva i BiH i svima nama, dodala je Aida Kovač, rukovodilac marketinga Oslobođenje servisa.

Ovo je samo početak, najavljuju iz ove medijske grupacije. Do jeseni je planirano ovaj projekat zavšiti, ali i započeti neke nove društveno odgovorne ajktivnosti.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Više detalja pogledajte u video prilogu.