Glamočak se u kostimu Simonide Puhalo takmičio sa Brenom ko ima bolje noge: Tu smo negdje
Legendarni bh. glumac Admir Glamočak gost je najnovije epizode podcasta Opet Laka.
Između ostalog, Laka i Glamočak govorili su i o legendarnoj Audiciji, Nadrealistima, ali i Simonidi Puhalo.
Laka: Simonida Puhalo i Mustafa Sudžuka, je li to bio prijemni ispit, ili?
Glamočak: Simonida Puhalo se drugačija zvala. Bila je na prijemnom ispitu godinu dana poslije mene. I mi smo imali zadatak za drugu godinu da posmatramo te kandidate, jer smo znali šta će biti tema istraživanja. To su ti ljudi koji se prijavljuju na prijemni ispit. Pokušavaš što vjernije da stigneš original.
Laka: Je li Audicija pravljenja za audiciju ili kao show?
Glamočak: Ne, to je bilo pravljeno za ispit. Na drugoj godini se radi lik, pa te imitacije i skice za lik su pripreme za rad na liku.
Laka: A šta vi kada ste vidjeli da je to postalo popularno? Jeste li izvodili kasnije komercijalno?
Glamočak: Pošto su ispiti svi na Akademiji javni, onda je to neko vidio i pozvao nas na, čini mi se, TVSA, u neku emisiju, "Crna ovca". Tamo smo to igrali. Pošto je to naišlo na ne znam kakav odziv, onda smo se mi dogovorili da klasa koja je radila isti zadatak a studirala poslije nas, da pokušamo to igrati na sceni koja je tog trenutka bila donekle gotova. I onda smo igrali to prvo izvođenje za 50-60 ljudi, pa onda sve više i više, dok se nije potpuno scena okrenula i mi smo bili na malom prostoru a publika oko nas. To je onaj prvi snimak. I da, prodavale su se karte jer je to bila kao posebna otvorena scena Obala, moglo se voditi računovodstveno. Mi smo kao studenti pred kraj studija imali neke honorare za to. Nisu to uopšte bili mali honorari za to vrijeme. Nekih 250 ljudi tamo stane, kad se onako nagura i podijeli na nas devet.
Laka: Ja se sjećam da ste bili jednom sa Nadrealistima rame uz rame.
Glamočak: Audicija je napravljena prije Nadrealista. Samo što su oni odmah to radili za TV, a TV je mnogo moćniji medij od teatra.
Laka: Bili su na radiju subotom. A kako su se Nadrealisti odvojili? Jesi li morao biti raja sa Đurom da budeš u Nadrealistima?
Glamočak: Od čega? Ne znam to, oni su dolazili kod nas u klub na Obalu. Đuru sam znao jer smo ista generacija u Gimnaziji bili. Kad je bio prijemni, zajedno smo polagali. Đuro nije prošao. Kada sam ja diplomirao, Đuro je prošao. Tako da sam ja Đuri bio asistent. U međuvremenu je on radio sa Nadrealistima i napravio je veliko Đ od svog imena. Šiber je bio odličan. Barem koliko se sjećam ovih što su radili, a dosta se dobro sjećam. On je stvarno glumio kao zmaj.
Laka: Jedan od ljudi s kojima se družim već dugo je Boris Šiber. On je divan čovjek.
Glamočak: Nije bio nikakav rivalitet između nas. Voljeli smo se mi. Onda oni su puno radili oko muzike. Oni su napravili Pušenje, ovi su napravili Bombaj štampu. Oni su bili onako rasuti, mi smo bili okrenuti samo glumi.
Razgovarali su, zatim, o Simonidi Puhalo... Ali i Lepoj Breni.
Laka: Vidio sam jučer: "Zašto ste rekli da ste ljubili zemlju po kojoj sam gazila?". Odlične su vam noge tu, haos. Isto ko u Brene. Meni govore da imam noge ko u Brene.
Glamočak: Imamo jednu fotografiju Brena i ja. Ja sam u tom kostimu iz te predstave, ona u svom privatnom kostimu. I onda smo kao gledali ko ima duže i ljepše noge. Tu smo negdje. Imam tu fotografiju.
Laka: Objavite to.
Glamočak: Nisam na društvenim mrežama. Ne volim to, ne zanima me ko šta radi po Čaršiji.
Cijeli podcast pogledajte u nastavku: