Korisnici će imati izbor: Meta preuzela obavezu da se uskladi sa zakonom EU

epa09553140 Facebook rebrands their billboard sign featuring a new logo and name 'Meta' in front of Facebook headquarters in Menlo Park, California, USA, 29 October 2021. EPA/JOHN G. MABANGLO/John G. Mabanglo
iklustacija
Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Kompanija Meta preuzela je obavezu da korisnicima u Europskoj uniji ponudi izbor u vezi sa personaliziranim oglasima na Facebooku i Instagramu, kako bi se uskladila sa Zakonom o digitalnim tržištima (DMA), saopćila je Europska komisija.

Prema navodima Komisije, korisnici u EU će od januara 2026. dobijati novu opciju da biraju između dvije varijante: da pristanu na dijeljenje svih svojih ličnih podataka i time dobijaju potpuno personalizirane oglase ili da dijele manje ličnih podataka, uz iskustvo sa ograničenijim personaliziranim oglašavanjem.

Europska komisija navodi da je ovo prvi put da se ovakav izbor nudi na društvenim mrežama te kompanije.

 

 

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Komisija je navela da će, nakon što novi model bude uveden, prikupljati povratne informacije i dokaze od Mete te drugih relevantnih aktera o efektima i prihvatanju ovog sistema.

 

 

"Korisnici u EU moraju imati pun i efektivan izbor, što je njihovo pravo prema DMA", poručili su iz Europske komisije.

 

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

 

EU Komisija je u aprilu utvrdila da je Meta prekršila zakon i zatražila od kompanije da se uskladi sa prekršenim odredbama.

 

 

 

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja