Zbog političkih previranja: Prodaja Tesli u Evropi pada, kineska konkurencija dominira tržištem

epa08175865 (FILE) - A Tesla logo is seen in a showroom in Berlin, Germany, 13 November 2019 (reissued 29 January 2020). Tesla is to publish their 4th quarter 2019 results on 29 January 2020. EPA/FELIPE TRUEBA *** Local Caption *** 55628218/Felipe Trueba
ilustracija
Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Prodaja električnih automobila uopćeno je porasla za 44 posto u EU, dok kineski BYD bilježi porast od 235 posto u evropskoj prodaji.

 

 

 

 

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Prodaja američkog giganta električnih vozila (EV) Tesle u Evropskoj uniji je pala za 34,2 posto u novembru, prema podacima koje je u utorak objavilo Evropsko udruženje proizvođača automobila (ACEA).

 

 

Kompanija za električna vozila milijardera Elona Muska, Tesla, prodala je prošlog mjeseca 12.130 jedinica u EU, pokazao je izvještaj ACEA-e. U istom mjesecu 2024. godine taj broj je iznosio 18.430.

Tržišni udio kompanije pao je na 1,4 posto, sa 2,1 posto u novembru prošle godine.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

 

 

U prvih 11 mjeseci godine, prodaja Tesle u EU pala je za 38,8 posto u poređenju sa istim periodom 2024. godine, na 129.024 jedinica.

 

 

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

U Evropi, uključujući Evropsku uniju, Evropsko udruženje slobodne trgovine i Veliku Britaniju, prodaja Tesle je pala za 11,8 posto u odnosu na prethodnu godinu, na 22.801 jedinicu.

 

 

U međuvremenu, ukupna prodaja električnih automobila na baterije porasla je za 44,1 posto na 188.730 jedinica u EU.

 

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

 

Kineski BYD, jedan od glavnih Teslinih konkurenata, zabilježio je porast prodaje u EU za 235,2 posto u odnosu na prethodnu godinu, prodavši 16.158 jedinica.

 

 

Tržišni udio BYD-a je porastao na 1,8 posto u novembru, sa 0,6 posto u istom mjesecu prošle godine.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

 

 

Teslina prodaja u Evropi ove godine naglo opada, dijelom zbog Muskovih kontroverznih političkih stavova, njegovog miješanja u evropsku politiku i brze konkurencije kineskih brendova.