/ Benjamin Krnić/

Ne bi li logičan slijed stvari bio da je S. Kovačević i njegov pretpostavljeni pokretao inicijative i aktivnosti kroz organe države Bosne i Hercegovine/ Benjamin Krnić

Kucamo na pogrešna vrata

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Svjestan da ću naići na žestoku kritiku pojedinih članova Kruga 99, nemam snage da se oduprem potrebi da kažem da u vezi sa slučajem Kovačević idemo apsolutno pogrešnim putem. Kucamo na pogrešna vrata. I ne samo to. Mi učestvujemo i podupiremo neke bezobrazne radnje državnih organa, koje samu državu guraju i zadržavaju u civilizacijskom blatu, u kojem se nalazimo sve vrijeme.

U Saopštenju Kruga 99 od 14. 11. ‘24. se kaže da će potpisivanje “putnog naloga protivničkoj strani u slučaju S. Kovačević...” ući u “debele knjige političkog beščašća”, jer će zatamniti svjetlo demokratskoj perspektivi Bosne i Hercegovine.

Da ne bude zabune, radi se o “putnom nalogu” za nekog od agenata iz državne Agencije za odnose sa MSLJP, koji bi morao prisustvovati i zastupati državu BiH na sjednici MSLJP-a u Strasbourgu, kada se bude odlučivalo o prigovorima na prvostepensku presudu u slučaju Kovačević.

Hik Rodos, hik salta!

Naziv Agencije lijepo zvuči. Iz njega se vidi da postoji država Bosna i Hercegovina i taj međunarodni sud, koji međusobno surađuju posredstvom pomenute Agencije. S obzirom na to da se radi o pravnim odnosima, Agencija je, praktično, advokatura države BiH. Zadatak te advokature jedino i može biti odbrana važećeg ustava i zakona države pred međunarodnim sudskim instancama. Ali mi na to gledamo obratno. Za nas je ta advokatura/Agencija “protivnička strana”. Država se brani i napreduje ako se “protivničkoj strani” ne dopusti da radi svoj posao.

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Taj nonsens mi uporno guramo otkako se govori o tužbi S. Kovačevića. Pri tome nam ni na kraj pameti nije da je S. Kovačević svoju tužbu protiv svoje države podnio u vrijeme kada je ličnost koju on savjetuje bila predsjednik ili član Predsjedništva države koju Kovačević tuži. Nije li zbog toga trebao biti otpušten iz službe? Uz to, nije baš poznato šta je S. Kovačević, zajedno sa ličnošću koju savjetuje, poduzeo da se njegovi tužbeni zahtjevi najprije ostvare unutar države.

Ne bi li logičan slijed stvari bio da je S. Kovačević i njegov pretpostavljeni pokretao inicijative i aktivnosti kroz organe države Bosne i Hercegovine i da je famozna tužba uslijedila nakon eventualnih negativnih odgovora državnih organa?

Mi kao da se ne pitamo protiv koga i za šta se borimo u slučaju Kovačević. Protiv loših postavki Ustava BiH i njenih zakona - svakako ne. Mi sve vrijeme “pucamo u leđa “ “nelegitimnim agenticama”, kao najisturenijim državnim neprijateljima. Ne ministru Hurtiću, koji neće da potpiše putne naloge advokatima države i na taj način praktično ugrožava njenu odbranu pred MSLJP-om. Potpisat će sutra kada bude trebalo braniti kršenje ljudskih ili građanskih prava nekom poštenom građaninu. Ne pitamo se zašto ministar Hurtić ne ureduje u radu Agencije? Pa zato što nema nadležnosti nad radom Agencije. Ali može da odbijanjem potpisa na putni nalog spriječi legitimni državni organ da zastupa državu tamo gdje treba. Kao administrativac Agencije, Hurtić može Vijeću ministara predložiti odluku da se agentu iz njegovog nacionalnog miljea ne produži rad zbog “isteka mandata” kojeg nije ni bilo. I može ćariti imenovanjem drugog po vlastitom izboru, bez obzira ispunjava li zakonske uvjete ili ne. Ne pitamo se da li je Agencija u vezi sa slučajem Kovačević tražila mišljenje/stav Vijeća ministara, kojem Agencija i pripada i da li je i kako Vijeće ministara odgovorilo. Ne govorimo o odnosu državnih organa prema Agenciji. Ne pitamo se zašto ni jedan državni organ neće dati Agenciji dužno mišljenje, stav, uputu u vezi sa osjetljivim pitanjima, oko kojih se naše nacionalističke vođe nisu dogovorile, nego to prepušta “nelegitimnim agenticama” koje, kada zakonito rade svoj posao, snose posljedice brutalnih napada na njih. Nećemo da znamo da Vijeće ministara neće da provede konkursnu proceduru oko izbora agenata, već im na kapaljku produžava rad odlukama o privremenom imenovanju i na taj način neke majke ili očeve uporno, nezakonito i bezobrazno drži “na ledu”, kao mete u koje se može slobodno nišaniti i udarati do mile volje.

Naročito kada se to prepusti ministru Hurtiću i stranačkim medijima.

Nepoznat je i status bh. predstavnika unutar samog MSLJP-a!?

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja

Šta to onda radi intelektualna elita u našoj zemlji? U šta upire i šta gura? Bori li se protiv slabosti i nedostataka pravno-političkog sistema ili protiv nedužnih ljudi, državnih službenika koji moraju postojati, ali čiji status ni sama država neće da riješi?

Slučaj Kovačević je već u dobroj mjeri postao politički tračeraj u službi nepoštenog poravnavanja nekih računa između uključenih aktera.

Niko normalan i dobronamjeran nije protiv zahtjeva koje S. Kovačević traži. Ali bi i sam g. Kovačević, kao i članovi Kruga 99 morali shvatiti da put kojim idu ne vodi nigdje. Zato jeste, a bojim se i bit će - samo slučaj.

 

Nastavak vijesti ispod promo sadržaja